Rysy na złotej biżuterii? Jak dbać o wyroby ze zło...
Złota biżuteria od wieków symbolizuje luksus, elegancję i trwałość. Noszona na co dzi...
Przejdź do artykułuKategorie
Pomocne
Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży pierścionków zaręczynowych z brylantami pozwoliło nam na dogłębną analizę kluczowych procesów zakupowych w tejże branży. Bogaci w doświadczenia, chcemy dzielić się nimi z każdym, kto również pragnie, aby piękno diamentów stało się częścią jego życia.
Z tego artykułu dowiesz się:
Przy zakupie pierścionka w sklepie stacjonarnym nie zawsze będziesz posiadać prawo do dokonania zwrotu. W związku z tym wybierając tą formę zakupu, Twoja decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. W przeciwnym razie może się okazać, że sprzedawca nie będzie chciał przyjąć Twojego pierścionka z powrotem.
Inaczej jest w przypadku zakupów w internecie, gdzie prawo daje więcej przywilejów konsumentom. W związku z tym, zakup internetowy posiada dodatkowe korzyści względem sklepu stacjonarnego. Zgodnie z prawem każdy sklep musi umożliwić klientowi dokonania zwrotu zakupionego towaru w okresie do 14 dni, licząc od daty otrzymania produktu. Co ważne, zwrot może nastąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Oznacza to, że zakupiony produkt mógł nie spełniać oczekiwań konsumenta, lub po prostu konsument rozmyślił się. Ustawodawca zaznaczył również, że zwrot środków musi nastąpić nie później niż w przeciągu 14 dni od daty złożenia wniosku o zwrot towaru i odesłania produktu. Wszystkie warunki dokonania zwrotu towaru zakupionego on-line, zostały określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Czternaście dni jest jednak minimalnym okresem zwrotu, jaki internetowy sprzedawca musi udzielić swoim klientom. Dłuższy okres zwrotu jest dodatkową korzyścią, ponieważ świadczy on o tym, że sam sprzedawca jest przekonany o wysokiej jakości swojej biżuterii i nie obawia się licznych zwrotów.
Tak jest w Auroria. U nas posiadasz aż 100 dni na bezpłatny zwrot produktu. W praktyce oznacza to, że decydując się na zakup pierścionka zaręczynowego w naszym sklepie posiadasz aż 100 dni, podczas których możesz jeszcze raz, dokładnie przemyśleć zakup. Zdajemy sobie sprawę, że pierścionek zaręczynowy kupuje się raz w życiu. Dlatego też powinien być to zakup którego jesteś w 100% pewien.
Warto też zwrócić uwagę na fakt, że zwrot w naszym sklepie jest całkowicie darmowy. Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym Klientom wszelkie tego typu procesy. Dlatego też w przypadku zgłoszenia zwrotu pierścionka, nasza firma pokrywa koszt dostawy zwrotnej do naszej siedziby. Po pozytywnej weryfikacji produktu, pieniądze przelewamy szybciej niż nakazuje ustawa tj. w czasie 3 dni roboczych od dnia uznania zwrotu.