Kategorie
Pomocne
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym auroria.pl oraz w sklepach stacjonarnych Auroria, podlegają gwarancji w terminie 5 lat od daty zakupu.
Gwarancja na biżuterię Auroria dotyczy wszelkich ewentualnych wad ukrytych w biżuterii zakupionej przez Klienta, które uwidoczniłyby się w trakcie użytkowania. Gwarancja nie obejmuje skutków działania na nią sił zewnętrznych. Dokonywanie napraw u innych jubilerów powoduje utratę gwarancji na dany produkt.
Uszkodzenia biżuterii powstałe z przyczyn nie stosowania się do zaleceń wymienionych poniżej, nie podlegają gwarancji:
Gwarantem jest Auroria sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Paderewskiego 8, KRS 0000700706.
Zgłoszenia gwarancyjne przyjmujemy poprzez specjalny formularz reklamacyjny. Termin rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego wynosi 14 dni.
Dowiedz się więcej o naszych warunkach gwarancyjnych:
Czym dokładnie jest objęta gwarancja na pierścionki?
Gwarancja obejmuje wady ukryte. Jako manufaktura rozpatrujemy każde zgłoszenie indywidualnie, pierścionek zostaje przekazany na ekspertyzę, która wskazuje przyczynę ewentualnego zajścia i daje nam podstawę do odniesienia się do zgłoszenia i zaproponowania rozwiązania zaistniałej sytuacji.
Co w przypadku wypadnięcia kamienia z pierścionka?
Jeśli dojdzie do wypadnięcia kamienia na skutek np. naruszenia konstrukcji na skutek działania siły zewnętrznej - mechanicznej, informujemy Klienta i przedstawiamy możliwe rozwiązanie danej sytuacji, mając na uwadze oczywiście dobro Klienta.
Czy gwarancja jest dożywotnia?
Dożywotnią gwarancję oferuje dodatkowy pakiet korzyści - Premium. Jego zakup możliwy jest na etapie składania zamówienia w koszyku.
Czy mogę odświeżyć swój pierścionek, jeśli pojawią się na nim rysy?
W kwestii wystąpienia rys na oprawie w wyniku użytkowania (co jest naturalnym następstwem), mając na uwadze Państwa dobro - istnieje możliwość odświeżenia pierścionka w naszej firmowej pracowni złotniczej. Sama usługa jest bezpłatna. Klient pokrywa jedynie koszt transportu w obie strony - obecnie jest to wartość 50 zł. Podobnie w przypadku starcia warstwy rodowania.
Czy dodanie dokonanie modyfikacji biżuterii u innego jubilera wpływa na jego gwarancję?
Tak, jakakolwiek modyfikacja pierścionka wykonana przez innego jubilera, w tym dodanie graweru lub jakiejkolwiek innej zmiany, powoduje utratę gwarancji.