Centrum pomocy
Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?

Znajdziesz tutaj odnośniki do ważnych informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz temat, którego dotyczy Twoje pytanie, a następnie sprawdź czy znajdziesz interesującą Cię odpowiedź.

Produkty

Strzałka
Dlaczego pierścionki w sklepie Auroria są tańsze niż w sieciowych sklepach jubilerskich?
W odróżnieniu od wielu sklepów jubilerskich jesteśmy producentem biżuterii, którą możecie znaleźć w naszym sklepie internetowym. Nasza firma nie prowadzi sprzedaży w centrach handlowych, a więc nie dotyczą nas wysokie koszty utrzymania sklepów stacjonarnych. Dzięki temu, możemy zaoferować bardziej atrakcyjne ceny.
Czy w białym złocie znajduje się nikiel?
Standardowo ligura (domieszka metali dodawana do czystego złota) zawiera nikiel. Istnieje możliwość wykonania obrączek z białego złota z dodatkiem palladu - za dodatkową opłatą.
Jaka próba złota jest używana do produkcji waszej biżuterii?
Pierścionki zaręczynowe są wykonywane ze złota o próbie 585 (14 karatów). Obrączki są produkowane ze złota o próbie 585 lub 333.
Czy oferujecie usługę graweru na pierścionkach?
Nie - grawer dostępny jest tylko w przypadku obrączek ślubnych.
Czy do pierścionka dołączony jest certyfikat?
Wszystkie pierścionki posiadają swój indywidualny certyfikat, w którym zawarte są informacje o wadze biżuterii, masie kamienia (w karatach) i jego podstawowych parametrach (czystość, szlif i barwa). Dodatkowo do pierścionków z linii Miracle dołączany jest certyfikat organizacji GIA. Znajdują się tam bardziej szczegółowe informacje na temat brylantu potwierdzone przez niezależny instytut gemmologiczny. Każdy z naszych produktów posiada również potwierdzoną przez Państwowy Urząd Probierczy próbę złota.

Zamówienia

Strzałka
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Terminy realizacji znajdują się na stronach poszczególnych produktów. Zwykle są to 24 godziny (plus jeden dzień roboczy na dostawę). Niektóre pierścionki posiadają 3- lub 16-dniowy termin realizacji. Obrączki ślubne są wykonywane w terminie 16 dni kalendarzowych.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Oferujemy darmową wysyłkę do krajów należących do Unii Europejskiej (wysyłka do Wielkiej Brytanii nie jest możliwa).
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienie można odebrać osobiście w jednym z salonów partnerskich Goldenmark. Ich listę znaleźć można na stronie https://auroria.pl/salony

Reklamacje, zwroty, korekta rozmiaru

Strzałka
Czy mogę zwrócić pierścionek, jeśli mi się nie spodoba?
Każdy klient ma możliwość dokonania zwrotu i jest on całkowicie darmowy - pokrywamy wszelkie koszty wysyłki. Minimalny czas na zwrot w przypadku obrączek ślubnych to 14 dni a pierścionków zaręczynowych 100 dni liczonych od dnia otrzymania produktu. Możesz ten okres wydłużyć nawet do roku dokonując zakupu odpowiedniego pakietu korzyści. Pamiętaj, że zwrotowi może podlegać jedynie produkt nie posiadający oznak użytkowania.
Czy mogę zwrócić obrączki z grawerem?
Tak - grawer nie wpływa na możliwość zwrotu obrączek.
Ile kosztuje korekta rozmiaru?
Pierwsza korekta jest bezpłatna - każda kolejna to koszt 80 zł.
Jak długo trwa korekta pierścionka?
Maksymalny termin na zrealizowanie korekty to 10 dni roboczych od momentu, kiedy pierścionek trafi do naszej pracowni.